Sub un impuls de moment, am cumparat niste botine de la Musette. Superbe, gri. Abia asteptam sa le port cu o rochie scurta. Din pacate nu mergeau. Am incercat practic tot sifonierul, in afara de blugi nimic nu se potrivea. Mi-am luat inima in dinti si am trimis un mail companiei respective, sa vad daca le pot da inapoi.
Mailul meu suna exact asa:
"Am cumparat de la magazinul din Brasov al firmei dvs o pereche de pantofi care nu mi se potrivesc si as vrea sa ii returnez.
Cum nu ajung in Brasov decat peste 3 saptamani, as dori sa-mi spuneti daca pot returna produsul (nou, ambalat etc) la unul din magazinele din Bucuresti.
Multumesc anticipat pentru raspuns (nume, telefon).".
A doua zi, mare supriza, placuta!! primesc un raspuns pozitiv (sau asa am crezut eu atunci): Buna ziua! Puteti returna produsul in orice magazin Musette, daca produsul este intact (nefolosit) si prezentati bonul fiscal. Nume Director Comercial Musette Exim SRL
Foarte fericita, merg la cel mai apropiat magazin Musette si le expun "problema", la care mi se raspunde cu seninatate ca pot alege orice obiect din magazin, dar ca nu imi pot da banii inapoi. Degeaba le explic ca am mail de la conducerea lor, pentru ca imi dau persoana respectiva la telefon care imi spune ca e o greseala de interpretare. Intr-adevar pot returna produsul, dar voi primi inapoi un alt produs, la alegere, si nu banii. DEX-ul este destul de clar cu privire la intelesul verbului A RETURNÁ3, returnéz, vb. I. Tranz. A trimite înapoi; a înapoia. – Din fr. retourner.
Recunosc, nu m-au tinut nervii sa ma cert pana la final, nici sa amenint cu OPC sau mai stiu eu ce scandal.
Ma intreb insa, oare cei de la Musette cred ca au suficienti clienti sa nu le mai pese de faptul ca pierd unul? Am fost client Musette, dar perechea de cizme negre pe care mi le-am ales in schimbul botinelor va fi ultima achizitie de la aceasta firma. Nu de alta, dar nu-mi place sa ma prosteasca nimeni in fata.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Si pe mine m-au pierdut de client.
RăspundețiȘtergerePovestea mea este si mai trista: eu am cumparat o geanta, destul de scumpa, care in trei zile s-a rupt. Mai bine zis,una din bretele a cedat. Cum atunci cand am cumparat-o am primit asigurari ca o pot schimba in termenul de garantie cu un alt produs, m-am dus cu geanta respectiva si am solicitat inlocuirea ei cu un alt produs (sau mai bine zis doua, la pretul pe care l-am platit). Surpriza! Mi-au spus ca am posibilitatea doar sa cer repararea gentii si doar daca cei de la reparatii considera "dauna totala" (de parca vorbeam de masini) imi vor schimba geanta. Am primit telefon ieri sa merg sa-mi ridic geanta reparata, fiind imposibil de inlocuit. Ce ma socheaza este ca, daca ma plictiseam de geanta sau cand ajungeam acasa imi dadeam seama ca nu este ceea ce vreau, mi-o schimbau fara conditii. Faptul ca ei nu au respectat garantia de conformitate si mi-au vandut un produs care nu a rezistat nici macar trei zile nu ma indreptateste, dupa parerea lor, sa solicit schimbarea produsului sau banii inapoi. Eu, insa, voi face adresa la OPC si voi solicita inca o data, cu trimitere la textul de lege care imi permite returnarea marfii care nu respecta garantia de conformitate, schimbarea produsului. Mai mult, voi scrie peste tot despre aceasta situatie si imi voi convinge toate cunostintele sa nu mai cumpere nimic de acolo.
Ideea e ca pana nu vor veni firmele cu adevarat mari in Romania, si nu se va impune legislatia europeana, o sa ne batem joc de banii nostri...
RăspundețiȘtergereCumparam mult mai scump decat in Franta, de exemplu, iar orice posibilitate de razgandire este vazuta ca o crima! Consider ca poti ajunge acasa si sa hotarasti pur si simplu ca un lucru nu-ti mai place si gata.
Iar in ceea ce priveste produse defecte, no comment. Ar trebui sa-si ceara scuze si sa-ti dea si un cadou pentru neplacere, nu numai sa shimbe geanta. Eu am patit odata cu niste pantofi, am ramas cu tocul in mana dupa 1 saptamana (la Leonardo, e drept, alti bani pe vremea aceea). Iar acum 2 ani picioarele imi erau negre de la o pereche de pantofi luati de la Madonette (si eram la Paris, la un botez, mai mare rusinea :(
Din cate stiu la toate magazinele de la noi,gen din reteaua Inditex(Zara,Bershka etc)prin returnat se intelege schimbat produsul si nu banii inapoi.Fapt care ma umple de nervi tinand cont ca am locuit o perioada de timp in Londra si banii ti se dadeau inapoi fara nici o intrebare.Daca stiti altfel,va rog sa ma anuntati si pe mine:)
RăspundețiȘtergerechiar eram curioasa daca a mai patit cineva asa si se pare ca da.
RăspundețiȘtergeresunt cei mai neseriosi. eu am primit cadou o geanta pe care nu o mai pot schimba pentru ca am primit-o dupa 7 zile de cand a fost cumparata!!
e noua nouta, probabil o sa o dau cadou altcuiva, insa eu de la musette nu voi mai cumpara nimic niciodata!
Da, acum o saptamina am luat o pereche de pantofi si dupa nici 2 ore s-au descusut si i-am dus inapoi adoua zi cerand banii. mi-au zis ca nu se paote, mi-i schimba cu altceva sau reclamatie, am facut reclamatie si am zis ca vreau banii inapoi, si mi-au scris ca "au venit in ajutorul meu" si mi i-au cusut si sa vin sa ii iau. ma duc la OPC ca eu de la musette sa nu mai aud.
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergererevin cun informatii dupa ce am verificat la opc ce sanse am sa imi dea banii inapoi. Musette are tupeu si acoperire cu Legea garantiilor care impune ca prima modalitate de rezolvare a unei neconformitati , repararea defectului. In plus, cei de la Musette sunt inflexibili si nesuferiti. Cam asta-i. Clientul Nu are dreptul ,daca este reparabil defectul sa capete banii inapoi si respectivii nu-i dau nici picati cu ceara... Ceea ce inseamna sa fie clientului invatare de minte sa mai cumpare de la ei pentru ca riscul e foarte mare sa iei ceva scump si facut prost.. Te oftici, cel mai tare m-a deranjat atitudinea, lor. Adica, esti fraier, asta e politica firmei, nu imi pasa ca s-au stricat in 2 ore , ca tu ti i-ai cumparat ca sa mergi undeva cu ei, si nu te-ai putut folosi de ei cand trebuia, ti-i reparam la infinit, sa fii sanatos daca ti-ai luat plasa si esti prost ca ai intrat in magazin. Pana si comunicarea la reclamatie e aroganta totala, recunosc ca e viciu, si isi asuma, iar apoi zic ca iti fac un favor ca sa te ajute , si vin in sprijinul tau si ti-i repara....
RăspundețiȘtergereBuna ziua!
ȘtergereCe ati rezolvat cu pantofii? Am patit acelasi lucru si de o luna de zile ma tot cert cu ei, as vrea sa stiu daca totusi merita nebunia. Multumesc!
Buna ziua,
ȘtergereSunt una din clientele pacalite de Musette si tratate superficial.
Am cumparat o pereche de cizme in valoare de 1000 Ron, si dupa doar cativa pasi, de la masina la restaurant mi-am dat seama ca una din cizme jeneaza, facandu-mi rana. Studiind cizma mi-am dat seama ca pe interior, materialul de sub captuseala nu avea continuitate, facand o cuta dura care mi-a produs rana, prin frecare. In magazin parea OK.
Nemultumita, dar linistita totusi, avand bonul si certificatul de garantie de 2 ani, m-am intors la magazin. Aici, vanzatoarea nonsalanta mi-a explicat cu zambetul pe buze si dupa ce a vorbit la telefon cu un domn, foarte dragalasa conversatie, in care problema mea era tratata destul de superficial, mi-a explicat ca cizmele vor fi trimise la sediul central unde unde se va ajunge la o concluzie in 2 saptamani, dupa care, daca avizul era favorabil cizmele erau trimise in fabrica la reparat...Si eu trebuia sa fiu bucuroasa si multumita. Mi-am schimbat tonul si expresia fetei si i-am spus domnisoarei ca eu nu am platit 1000 ron ca sa stea cizmele in fabrica si am cerut sa vorbesc cu respectivul domn. Dupa o conversatie a vanzatoarei cu domnul respectiv, de data asta nu in fata mea am vorbit cu acesta si mi-a spus ca am inteles eu gresit si ca in doua saptamani se va rezolva, facand totusi o remarca...ca nu e vina nimanui ca am cumparat de la magazinul lor. Asa este, vina este a mea ca am avut incredere in ei, in calitatea produselor lor si vina va fi a mea daca voi mai cumpara vreodata de la ei. E prima data cand am cumparat de la ei in proaspatul deschis magazin din Sibiu, si ultima totodata. Mentionez ca sunt medic, am 40 de ani si de obicei imi cumpar de la Massimo Dutti unde sunt f.multumita de produse. De fapt, in decursul timpului am cumpara si de la multe firme mai ieftine dar de o calitate superioara celor de la Musette. Tocmai le-am aruncat catalogul la cosul de gunoi. Astept solutionare problemei.
Sotul meu care e textilist si director la o multinationala cu sediul in Germania, m-a avertizat ca lui numele de Musette nu ii spune nimic.
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ȘtergereAceeasi situatie o am si eu! Tot cu Musette Sibiu si tot cu un domn la telefon-Lucian Georgescu/specialist relatii clienti( singura persoana de la reclamatii.) Rog a ma contacta-laura.barac@avocatbarac.ro
Ștergeredin pacate ...mda...la capitolul customer service cei de la musette stau ffff prost...personal consider ca nu au acest departament
RăspundețiȘtergere1.nu se raspunde la telefoanele afisate
2.mailul afisat este frecvent defect sau probabil la cate probleme au este blocat
3.nu au personal calificat pe acest serviciu
In concluzie ..de evitat..
Pe mine m au pierdut de client si oricand vad emblema , magazinul sau orice element de identificare cu ei, nu pot sa mi ascund un dezgust
Când am terminat de citit toate comentariile de mai sus, nu am făcut nimic altceva decât sa mă intreb: de ce oare nu m-am interesat ce înseamnă Musette înainte sa cumpăr de la ei ceva?
RăspundețiȘtergereMi-am cumpărat o pereche de sandale din Promenada Mall Bucuresti acum o săptămână, pe care le-am probat și care mi s-au părut foarte comode. Dar când am mers la o nunta la doua zile dula nu am reușit sa stau în ele decât 30 min în total.. m-au bătut și făcut rani si bășici la ambele picioare, iar unghiile mari mă dureau ingrozitor. Am plecat de la nunta desculță și foarte devreme.
În ideea ca nu am dat 320lei degeaba doar ca sa mă uit la ele am mers inapoi la magazin cu ele frumos pregătite, bon fiscal, cutie, punga, tot.
Acolo aceeași poveste ca mai sus.. fetele din magazin au sunat-o pe șefa care se ocupa de reclamații, șefa mi-a spus ca nu se pot returna, dar ca pot face o reclamație la ei, ei le trimit în fabrica pentru a fi verificate dacă au defect de fabricație. În termen de 15 zile îmi vor da răspuns. Dacă au defect, mi se va da posibilitatea sa înlocuiesc produsul cu altul. Daca nu se poate inlocui abia atunci imi pot da banii inapoi.
Bineînțeles ca după câteva zile au răspuns ca fabrica lor le-a verificat si sandalele nu au defect (convenabil, nu?) și ca sunt invitată sa le ridic din magazin.
Cu alte cuvinte ei taie, ei spânzură.
Iar eu sunt conștientă de faptul ca mi-am luat teapa.
Problema mea e ca mă oftic ca nu le pot face nimic. As merge în mall sa stau în fata magazinului și sa spun Posibilor clienți sa nu mai cumpere de acolo ... sa ofer pliante. Dar nu mă văd așa ambițioasă :) plus ca am copil mic.
Intre timp am făcut o sesizare la opc.
Dar durează 30 de zile pana îmi vor răspunde, nu cunosc legea și dacă am șanse sa mi se dea dreptate și sa mi se poată returna banii.
Asadar regret ca nu m-am interesat de aceasta firma de nesimțiți înainte.
Deci sincer dupa tot ce am citit mai sus ma tem ca si cazul meu va ramane nesolutionat!Cizme purtate o singura data dar care jeneaza ingrozitor au fost trimise inapoi in fabrica de unde s-au intors cu raspunsul ca nu au nici un defect de fabricatie doar urme de uzura......Totusi o sa merg la Protectia consumatorului cu pozele care le-am facut dupa prima purtare
ȘtergereAveti dreptate. Firma nu merita renumele dobandit deoarece isi trateaza cu foarte putin respect clientii. Am cumparat o pereche de pantofi pe care i-am purtat o singura data la o nunta (in salon nu la cort). A doua zi in locul talpii de piele bej de pe talpa aparut un fel de gips carton negru. M-am suparat deoarece am dat pe ei 480 de lei. M-am dus cu ei la magazin (Mega Mall) si am facut reclamatie sa-mi fie restituita suma sau sa mi se ofere alta varianta. Mi s-a spus ca vor fi trimisi la fabrica si voi fi contactata in maxim 5 zile. Dupa ce nu am fost contactata am sunat la magazin si am primit un numar de telefon la care sa sun. Eu am crezut ca vorbesc cu cineva din fabrica, dar nu, am vorbit cu un reprezentant de la relatii clienti - dl. Vlad Viziteu care prmise reclamatia dar nu si pantofii. Peste 2 zile (sambata) am fost sunata de la magazin sa-mi propuna sa-i pingeleasca lucru cu care nu am fost de acord. Luni am primit de la relatii clienti mail ca deoarece nu am fost de acord cu reparatia pantofii imi vor fi inapoiati in magazin. Am sunat si le-am spui sa nu-i trimita pentru ca nu-i ridic sa-i lase in fabrica, Joi am primit telefon de la magazin ca pantofii au venit si pot sa-i iau de acolo (ei vor sa-si solutioneze reclamatia in 15 zile). In tot acest timp le-am spus ca vreau sa vorbesc cu cineva din fabrica care a primit pantofii si mi s-a spus ca nu se poate. Practic eu nu cred ca acei pantofi au plecat vreodata din magazin. Poate plecau doar daca eram de acord cu pingelele. Am solicitat inlocuirea totala a talpii dar nu au fost de acord. Tot procesul de reclamatii desfasoara intr-o bataie de joc la adresa clientului intre vanzatoare si relatii clienti conform regulamentului lor intern pana cedeaza clientul. Personal am facut reclamatie la OPC. Si nu doar ca nu ridic pantofii dar ma duc si mai fac o reclamatie si mai fac inca o reclamatie la OPC. pentru ca daca pantofii valorau 200 de lei poate nu ma suparam. Dar au costat 480 iar leapsa pe care o fac cu noi, clientii este revoltatoare. Avand in vedere ca nu stau in pantofii aia, le voi face reclamatii constant. Oricum ii dau drepate d-nei care a scris ca iti vine sa srai in fata magazinului si sa le spui clientilor sa nu mai cumpere de la ei.
RăspundețiȘtergereAm cumparat o pereche de pantofi care, din pacate, nu-mi vin. Dupa 22 de zile am reusit sa ajung inapoi la magazin cu pantofii nescosi din cutie cu rugamintea sa-i schimbe, preferabil cu un alt model pentru care sa platesc diferenta. Nu s-a putut pe motiv ca au trecut cel 14 zile pentru returnare. Pe langa faptul ca acest termen nu este afisat niciunde in magazin sau pe chitanta (de aceea am cautat abia acum pe internet) eu nu vroiam sa-i returnez (in sensul de a primi banii inapoi) ci doar sa ii schimb. O lectie buna, alta data nu voi mai face greseala de a cumpara ceva din magazinele lor.
RăspundețiȘtergereAm cumparat o pereche de pantofi care, din pacate, nu-mi vin. Dupa 22 de zile am reusit sa ajung inapoi la magazin cu pantofii nescosi din cutie cu rugamintea sa-i schimbe, preferabil cu un alt model pentru care sa platesc diferenta. Nu s-a putut pe motiv ca au trecut cel 14 zile pentru returnare. Pe langa faptul ca acest termen nu este afisat niciunde in magazin sau pe chitanta (de aceea am cautat abia acum pe internet) eu nu vroiam sa-i returnez (in sensul de a primi banii inapoi) ci doar sa ii schimb. O lectie buna, alta data nu voi mai face greseala de a cumpara ceva din magazinele lor.
RăspundețiȘtergereSi eu am.cumparat de la ei o.pereche de pantofi tip oxford la care s a rupt talpa in doua pentru ambii pantofi.nu am mai vazut asa ceva pana acum
RăspundețiȘtergereAm cumparat o pereche de cizme de la Musette (primul si ultimul produs achizitionat de la ei) iar la prima (si ultima) purtare in prima jumatate de ora au inceput sa ma jeneze si sa-mi provoace un mare disconfort, urmand ca intr-o ora sa am rani la picioare si sa nu mai pot umbla. Asadar am decis sa merg cu ei inapoi in magazin (in aceeasi zi) sa ii schimb cu alt model sau in cazul in care nimic nu mi se potriveau alte modele, sa ii returnez. Au spus ca nu se poate deoarece au fost deja purtati si ca singurul lucru pe care il pot face este sa ii trimita inapoi in fabrica. Au stat in fabrica o saptamana si nu le-au facut nimic deoarece ei au considerat ca nu exista defecte. Am sunat si am vorbit cu un domn de la aceasta firma care mi-a spus ca ei nu sunt fabrica de reparatii, ca daca ar accepta retururi/schimburi toata lumea ar face asta si ca mi-am asumat in momentul in care i-am probat ca imi sunt buni (ca o ultima paranteza, cum puteam sa stiu in magazin ca ma vor jena la mers? trebuia sa fac ture in magazin jumatate de ora stanga dreapta ca sa imi dau seama? De ce nu aveti o banda de alergat in magazin ca sa ne putem da seama, ca sa ne asumam mai bine?). Asadar Musette nu isi asuma nicio pierdere, ei vor iesi mereu pe profit, iar cei mai putin norocosi vor ramane fara bani si fara pantofi. Rusine!
RăspundețiȘtergereBuna,
RăspundețiȘtergereAm cumparat pe data de 02.07. 2021 o pereche de sandale de le aceasta firma, despre care aveam o impresie destul de bunicica, pt. o ocazie ce avea loc a doua zi. A fost singura data cand am incaltat-o. Cand am ajuns acasa conform obiceiului, adica sa-mi curat incaltamintea de "ocazie" si sa o pun in cutiuta ei,am avut parte de o mare surpriza urata. De la jumatatea talpii sandalelor si pana la varf se tocisera ingrozitor.Daca le-as mai fi incaltat o data ajungeam cu varfurile degetelor pe jos.
Pe 06.07.2021,adica a 5 zi, atunci am putut ajunge la magazin unde am facut o sesizare de la care nu am prea multe asteptari.... probabil o sa-mi spuna ca trebuia sa merg doar pe "covorul rosu" cu acele sandale...